Artykuł promocyjny Opublikowany przez: Redakcja Familie Redakcja 2020-11-24 09:46:37
Autor zdjęcia/źródło: mat. partnera artykułu
W programie lojalnościowym Tchibo może uczestniczyć każda osoba pełnoletnia, a sama rejestracja jest bezpłatna i bardzo prosta. Można jej dokonać w dowolnym sklepie stacjonarnym Tchibo, przez aplikację mobilną lub na stronie internetowej (https://www.tchibo.pl/-c400016965.html).
Rejestracja przez Internet pozwala jednocześnie założyć konto do zakupów online, a kartę lojalnościową TchiboCard uczestnik programu otrzyma pocztą na podany przez siebie adres. Warto też wiedzieć, że podczas zakupów w każdym sklepie stacjonarnym, zamiast tradycyjnej plastikowej karty można posługiwać się też wersją mobilną w aplikacji na telefonie. Jednak wciąż nasuwa się pytanie – jakie korzyści idą w parze z przystąpieniem do programu lojalnościowego?
TchiboCard to przede wszystkim tańsze zakupy na dowolne produkty wybrane przez Klienta. Jak to działa? Każda wydana złotówka to Ziarno, czyli punkt lojalnościowy, który trafia na konto uczestnika programu lojalnościowego. Zebrane Ziarna można następnie wymienić na zniżki podczas zakupów w sklepie stacjonarnym lub na Tchibo.pl. Program lojalnościowy TchiboCard nie ma żadnych limitów jeżeli chodzi o wysokość tego rabatu, więc jeśli klient uzbiera odpowiednią liczbę punktów, może nimi pokryć całą kwotę do zapłaty i nie wydać ani złotówki.
Uczestnictwo w programie lojalnościowym to także dodatkowe korzyści dla klientów, którzy preferują zakupy w sieci. Bez względu na kwotę i wielkość zamówienia, dostawa do domu zawsze jest dla nich darmowa. Oznacza to, że każdorazowo oszczędzają min. 12,50 zł. Daje to dużą wygodę kupowania online, bo pozwala zamawiać tylko to, czego naprawdę się potrzebuje, bez ryzyka, że mniejsze zakupy przestaną się opłacać z powodu kosztów przesyłki.
Zbieranie Ziaren nie jest jedynym sposobem, żeby płacić mniej za zakupy. Posiadacze karty lojalnościowej mają bowiem możliwość skorzystania ze specjalnych promocji, niedostępnych dla innych klientów. Co to za oferty?
Po pierwsze, niższe ceny TchiboCard. Obowiązują one na specjalnie wyselekcjonowane produkty z każdej nowej kolekcji. Artykuły te są dostępne w niższych cenach tylko dla Klubowiczów. Co ważne, nie są to artykuły z wyprzedaży, które są przeceniane ze względu na słabe wyniki sprzedaży czy koniec sezonu, lecz w każdym tygodniu są to atrakcyjne, nowe produkty.
Po drugie, sezonowe kupony zniżkowe na produkty i zestawy dopasowane do aktualnej pory roku i bieżących wydarzeń. Do tego dochodzą jeszcze oferty, które pozwalają zebrać więcej Ziaren, niż wynikałoby ze zwykłego przelicznika.
Po trzecie, od listopada lubiane promocje, takie jak Święto kawy czy Święto Cafissimo, obowiązują tylko i wyłącznie dla posiadaczy karty lojalnościowej TchiboCard. Co również ważne dla wszystkich miłośników kawy, z promocji tych można skorzystać aż kilka razy w miesiącu. Trzeba jednak pamiętać, aby nosić ze sobą wtedy kartę TchiboCard – w formie plastikowej lub wirtualnej, np. w telefonie.
Przystępując do programu lojalnościowego TchiboCard, warto też od razu zapisać się do Newslettera Tchibo. Dlaczego? Przysyłane mailem i SMS-em wiadomości informują nie tylko o nowych kolekcjach, bieżących wydarzeniach i ogólnodostępnych promocjach Tchibo, lecz także o aktualnych korzyściach i rabatach dla posiadaczy TchiboCard.
Zgoda na Newsletter nie jest jednak warunkiem otrzymania karty lojalnościowej, więc do programu lojalnościowego TchiboCard mogą dołączyć także osoby, które nie życzą sobie kontaktu ze strony firmy i wolą samodzielnie dowiadywać się o tym, co daje im uczestnictwo w Klubie TchiboCard.
Z kartą lojalnościową można też liczyć na urodzinową niespodziankę. W dniu urodzin klient dostanie maila od Tchibo z informacją o podwójnym prezencie, który można wykorzystać w sklepach stacjonarnych, a także w sklepie internetowym Tchibo.pl. Należy jedynie pamiętać, by przy rejestracji do programu podać datę urodzenia i zaznaczyć zgodę na otrzymywanie Newslettera.
Posiadacze TchiboCard mogą również liczyć na darmowy napój w barach kawowych Tchibo. Wystarczy zalogować się do swojego konta w programie lojalnościowym i aktywować CoffeeCard. Od tej pory przy każdym zakupie napoju kawowego w barze i okazaniu przed zakupem swojej CoffeeCard, otrzyma się wirtualną pieczątkę. Po zebraniu 10 pieczątek można cieszyć się jedenastą kawą gratis.
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.